pátek 26. srpna 2016

Photoshop tutorial - jak si udělat fotografii ve stylu Instagramu? Filtr Amaro

Instagram, Instagram asi nemusím nikomu představovat ;-)

S 20 filtry které se vejdou levou zadní do jedné aplikace je Instagram nepochybně No.1 pro mobilní fotografování. Bohužel, samotné filtry nejsou snadno dostupné mimo aplikaci.
A proto si je vyrobíme.

Zkoumala jsem 6 filtrů, které jsem zkoušela prohnat Photoshopem a dostala jsem se poměrně blízko k originálům. Vybrala jsem si filtr Amaro.

Vyberte si obrázek který se vám líbí.
Já jsem si vybrala hory z Kyrgyzstánu ze svých webových stránek.

Kterou najdete zde




Amaro



Tady je originál





1. Nejdříve zvyšte jas a kontrast 
Obraz -> Přizpůsobení -> Jas a kontrast



2. Pro měkké žluté světlo, přidejte přes novou vrstvu výplň novou barvou.

 (symbol je dole na pravé straně) -> plná barva -> #f4eabd.



3. Objeví se vám takto světle žlutá plocha. Pod roletkou je druh, je další roletka.
Je tam napsáno normální, klikněte na ní a najděte si "Násobit" - stane se to, že žlutá barva se v podstatě vpije do obrázku.


4. Klikněte znovu na symbol kolečka vpravo dole. 
Najděte si "úrovně". -> místo RGB zvolte Modrá -> dole na liště která značí rozptyl od černé k bílé přetáhněte černou šipku tak do půlky (nebo změňte v boxíku na číslo 117)
Ujistěte se, že úrovně jsou pod vrstvou se světle žlutou barvou. Klikněte na vrstvu s úrovněmi pravým tlačítkem a klikněte -> sloučit dolů.



5. Poté -> vyvážení barev (Ctrl+B). Ujistěte se, že máte "Tón" nastavený na 
"střední tóny". Nastavte barvičky, tak jak je vám to příjemné. Já sem spíše přidala trochu červené a žluté...


6. Obrázek si uložte v JPG. Pak ho znovu otevře jako -> "Camre Raw"





7. Klikněte na ikonku FX -> Nastavte si míru a světla tak jak se vám to líbí 


A máte výsledek :-) 


Snad vám to pomohlo. 

Podpořte nás na sociálních sítí a podívejte se na naše webové stránky .











Žádné komentáře:

Okomentovat